ESKÜVŐ Photojournalism mítoszok

 

A számos esküvői fotós újságírók állandóan emelkedik, zavar, hogy mit fognak, és nem csinál úgy tűnik, hogy egyre nagyobb a párhuzamos sebességgel. A cikk célja, hogy lezárjuk a leggyakoribb esküvői photojournalism tévhiteket, sztereotípiákat kering a piacon.
Tévhit: esküvői fotós újságírók nem lehet létrehozni jó portrékat
Talán annak érdekében, hogy megvédjék a vállalkozás, hagyományos esküvői fotósok gyakran megpróbálják megijeszteni menyasszonyok és vőlegények azt gondolni, hogy nem kell tudnia, hogy esküvői portrék készítésekor, ha úgy döntenek, hogy egy esküvői fotóriporter.
Tény, hogy sok esküvői fotós újságírók, hogy portrék vagy feltett lövés, ha ez az, amit az ügyfél akar.
Ahogy WPJA tagja Shane Snider rámutat, van több, mint egy módja annak, hogy lőni portrék. "Csak azért, mert esküvői fotóriporter elfog pillanatok, nem jelenti azt, hogy nem használhatjuk a kreativitásunkat, hogy elfog egy jó portrét is, mondja. "Ha megnézzük egy esküvői fotós újságírók portrékat, akkor lehet művészi és természetes hatású. Ők a portrék; ez csak más stílusban. Fotóriporteri megpróbálják elvenni portrék, amelyek illeszkednek a módját, hogy a többi kép. "
Snider mondja az ügyfelei, átölelte a szokatlan megközelítés a portrék. "Azt akarják, egy kicsit más, mint az in-the-park képeket," mondja. "Nyilvánvalóan ők akarnak formális fotók. De megpróbáljuk egy kicsit kreatívabb. "Snider stratégiák terjedhet rétegződés tematikájának fotó mélységet kreatívan kiválasztásakor a hátteret (keres összetételében érdekes elem a környezetben). "Ez csak egy kicsit más, mint a szerzés mindenki együtt, és azt mondta nekik mondani sajt," mondja.
Mint esküvői fotóriporter, aki lő egy csomó szabadtéri esküvők körül Kentucky, WPJA verseny győztese Jonathan Adams igyekszik beépíteni a környéken az ő fényképekkel, amennyire csak lehetséges. "A szabadban egy ilyen fontos oka az emberek választhatnak, hogy férjhez itt, úgyhogy a munka nagyon nehéz, hogy a portrékat semmihez sem jut a fotográfia, a vendégek lőnek."
Szóval, ha nem a portré tévhit származik egyébként? Adams azt hiszi, hogy amikor esküvői photojournalism van, mint a hagyományos esküvői fotózás, egy egyszerű módja, hogy az emberek leírják a stílus "un-feltett" -a jelentős leegyszerűsítés. "Az emberek a leírás szó, hogy nem teszünk feltett képeket, miközben a valóságban, portrék történelmileg mindig is egy készség a jó fotóriporter," mondja, hozzátéve, hogy az általános különbség, még azon is túl stílusban, hogy "esküvői fotós újságírók megpróbálják elmondani egy történetet. "És még portrékat lehet része.
Bár feltett felvételek nem úgy tűnik, hogy ellentmondana a fogalmát photojournalism-és biztosan nem, hogy miért bérel egy esküvői fotóriporter az első helyen, szinte minden hajlandóak feltett képek alatt a tervezett formals ülésen, és alkalmazkodjon konkrét kéréseket, ha kérdeznek.
Adams próbálja a saját pózol a minimumra, és megállapítja, hogy "Az én kedvenc képei általában a pillanatok között a lövések. Lőni egy fotót, és a második után csökkentse a kamera, jól érzik magukat, és hagyja le a gárda. És elkezd látni őket, ahogy vannak, nem pedig azt hiszik, hogy legyen. "
Ő megpróbál létrehozni egy fesztelen, társadalmi környezet, amelyben az emberek kényelmesek, és azokat a természetes pillanatokat nagyobb valószínűséggel kibontakozni a kamera előtt. "Egy csoport ölelés tűnik sokkal több igazi számomra, akkor a koszorúslányok gazdaság a csokrok rendesen," mondja. Ha mindenki állva merev fényképezéshez, ő majd kérje meg őket, hogy jöjjön össze, mint a bunda. "A" ölelés "valóban segít nekik dobják el a védelmet, és elkezdenek mosolyogni, mert az öröm és a barátság, nem azért, mert pózol egy fotó."
Tévhit: esküvői fotós újságírók nem használja a vakut
Snider ténylegesen felnevet, amikor úgy véli, ez a mítosz, mert az abszurd. "Ez egyáltalán nem igaz. Néhány a legjobb esküvői fotóriporter odakint használni a vakut, és ők nagyon jó benne. Néhány ember azt gondolhatja, hogy ez inkább a természetes használni a rendelkezésre álló fényt, de néha a flash az egyetlen fény, amely az elérhető. "
Ahogy az egyik aki minden lehetséges intézkedést ne szakítsa meg egy igazi pillanat, Snider használja a vakut takarékosan és kiszámított módon. "A vaku hibátlanul oly módon, hogy ettől néz természetesebb a készség, hogy vesz egy csomó munka," mondja. "Meg kell győződnie arról, hogy a vaku nem zavarja a pillanatot."
"Egyre trükkös vaku használata, és megtartani a pillanatokat igazi," magyarázza. "Amint az emberek látják a flash, néznek a kamerába." Kikerülni a tolakodó Flash-in-the-face megközelítés, ő inkább érvényes feltűnő világítási technikák, mint használ ugrál a flash.
Egy másik technika, esküvői fotós újságírók foglalkoztat az, hogy hangnemének intenzitását illetően vaku szabályozásával át a beállításokat. Ez nagyon hatékony lehet megelőzni az alanyok attól, hogy túl kamera-érzékeny, és ez is segít azonban a képek természetes hatású fényt. Ha ezt a technikát megfelelően hajtják végre, a legtöbb ember nem lesz képes felismerni a vaku használatát a képeket, és talán ez az, ahol a nem-vaku mítosz származik!
Tévhit: Esküvői fotóriporter SZEDNI szemcsés, és életlen kép
Ez gyakran kapcsolódik a vaku mítosz, hiszen felvételeket gyenge fényviszonyok vezethet unappealing szemcsés és homályos képekért, különösen, ha a fotós nem különösebben képzett dolgozó az ilyen helyzetekben. Van még egy tévhit sok ember között, hogy esküvői photojournalism által meghatározott környezeti fényviszonyok csak képekkel, és hogy minden, a szakemberek azt példázzák, hogy a stílus.
Néhány kiemelkedő szintig esküvői fotós újságírók nem megy az alkalmi homályos képet, hogy rögzítse a mozgás vagy hangulatát egy jelenetet, mert kibontakozik. Alapvetően venni a képet a lassabb zársebességet, hogy nem fagy mindent a fényképen. Azonban a legtöbb photojournalistic esküvői képek tiszták és élesek, mint ahogyan az a Böngésszen a WPJA versenyen galériák, illetve azok egyes tagjainak. Dióhéjban, homályos és / vagy szemcsés képek nagy valószínűséggel a termék szándékos művészi fényképezés, különösen arra vonatkozik, hogy WPJA tagjai, nem a technikai hiányosságok egyesek azt állítják.
Tévhit: a fényképek fognak nézni zsúfolt MERT ESKÜVŐ fotóriporter soha nem módosítja jelenetek
Sok esküvői fotós újságírók vegye esküvők ugyanolyan komolyan, mert nem minden hír esemény-hogy még a legkisebb változások a környezetben, függetlenül attól, hogy mennyire jelentéktelen úgy tűnhet neked, megsértése etika.
Fontos felismerni, hogy esküvői fotós újságírók képzett a megváltoztatása nélkül, a háttérben valóban mozog semmit. Anélkül terjedelmes berendezések húz körül, ők tudják, hogy gyorsan körbejárja a szobát, elfog jelenetek különböző szögekből, így háttér döntések alapján, amit látnak a saját keresővel. Valami olyan egyszerű, mint egy fotós lépés egy bizonyos irányba, vagy Szintkülönbség csodákat tehet megtisztítása zavaró előtérben / háttér.
Mivel esküvői fotós újságírók nem hoznak létre hamis, irreális háttérrel, ők folyamatosan keresi a legkellemesebb hátteret fotóikat. Ez egy más módon szabályozni a jelenetet. "Úgy gondolom, hogy már az egyik legnehezebb dolog, sok fotós tanulni. Feladni az irányítást, mi történik, de kontrolling, mi a végső kép olyan, mintha az úton látod, és lőni is, "Adams mondja.
Tévhit: bárki lehet egy esküvő fotóriporter
Csak azért, mert néhány esküvői fotósok is megpróbálják felülmúlni WPJA tagok dokumentarista megközelítés, ez nem teszi őket esküvői fotós újságírók, akik képzett, hogy dokumentálja az esküvő. "Photojournalism és lövöldözés Candid nem ugyanaz," Adams hangsúlyozza. "Esküvői fotóriporter nem mehetünk be a helyzetet, és véletlenszerűen fényképezni dolgok körül a szobában." És egyik sem követi a "géppuska" megközelítés, abban a reményben, hogy ki a számtalan felvétel egy maroknyi tisztességes képek jelennek merő matematikai valószínűsége.
Esküvői photojournalism alkalmazza a szakmai készségek és csiszolta a tehetség, hogy elmondja a történetet egy esküvő. WPJA arany medál győztes, Michael Albert megérti, hogy ez a mítosz volna szaporították. "Nem azt mondom, ők a pletyka terjed, de a hagyományos fotósok lásd esküvői photojournalism mint egy hóbort, hogy teljesen upends a paradigmát," mondja. Vagy ők látják rossz esküvői photojournalism, hagyta, hogy néhány középszerű fotósok, akik magukat "esküvői fotós újságírók" beszélnek egy egész iparág. "Látok egy csomó ember, akik azt mondják ők fotóriporter-és ez nem mindig Fordítás erős munka," mondja.
VALÓSÁG: Kommunikáció és a bizalom a saját szemeddel
Ha figyelembe vesszük, egy esküvői fotóriporter, a legjobb, a kommunikáció és a bizalom a saját szemével, nem pletykák, vagy heresay. Kérdezze meg WPJA fotós a róla stílusban. Kérdezd meg, hogy mintát. Keressen egy esküvői fotóriporter, aki képes elmondani a történetet az elejétől a végéig, hanem bemutató csak egy jó fotó minden esküvő. "Ez azt jelenti, hogy van potenciál," Albert kimondja, "de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy elmondja a történetet a nap." Szerencsére WPJA tagjai már elsajátították a művészeti történetmesélés. És ez nem mítosz.

 

Kommentek
  1. Én