Ehhez üveg-
Rétegek nem csak esküvői torták. Mivel a legtöbb esküvői fotós újságírók fogja mondani, minden réteg egy fotó hozzáteszi még egy dimenziót a lövés, tovább növelve a vizuális történet.
Az egyik módszer, hogy egyes Esküvői fotóriporter Egyesület (WPJA.com) tagjai beépítik esküvői hajtások elfog egy témában, bár az üveg, miközben gyönyörködtető néhány Glean egy tükörkép. Ez a stílus, ha kész van, teszi hozzá egy csipetnyi, ami mögött a fotós lencséjén keresztül az elmélkedés az üveg, hozzájárulva egyfajta éteri dimenziója a fényképet.
"Láthatjuk, de nem tudod megérinteni," Tony Marin, a WPJA tagja Ausztráliából, mondja a rétegek Hozzáteszi segítségével üveg.
Mint fotózni szemben közvetlen fény, tükröződés a fényképeket elítéljük, olyan mértékben, tekintettel arra, hogy azok rendetlenséget fel képeket vagy vágott emberek feje ketté. Tény, hogy a polarizációs szűrők kerülnek nehéz használni pontosan az, hogy elkerüljék a nem kívánt gondolatok.
De ez nem jelenti azt, gondolatok nem használható ügyesen megbirkózni a közvetlen, éles fény, vagy azért, hogy egy kreatív, árnyalt alternatívája, amit egyébként egy viszonylag földhözragadt jelenetet. Például foglalt épület- tükröződik kirakatok gyakran tematikus egymás mellé, hogy az intimitást között a menyasszony és a vőlegény. Világítótestek, asztallapok, és természetesen, tükrök magukat, hogy még több fajta. Ha jobban megnézed elég, látni fogod, fényvisszaverő történetmesélés lehetőségeinek szinte minden alkalommal.
Következetes sikere ezekkel a mélyen rétegzett képeket nagyrészt attól függ, hogy a helymeghatározás és időzítés, hogy a technika jobb. Onnan, felveheti a saját személyes stílusát és hangulatát.
Akár megy magas, alacsony vagy oldalára, horgászati a céllal, hogy a téma is kell feltenni fényvisszaverő felvételek üveg. Ellenkező esetben, akkor sem fog egy sziluettje magát a képek, vagy a mérlegelés nem jön ki rendesen.
"A legfontosabb az, hogy mozogni, amíg nem a megfelelő helyen, hogy a témák, de nem magát," tanácsolja Stephen Bebb, egy esküvői fotós székhelyű British Columbia. "Tényleg van, hogy tartsa a szemét, mit is tükröződik."
MŰKÖDIK A lövés
Ha már látta a tükörképe, ahol állsz, akkor általában meg kell várni a megfelelő felvétel, hogy a határokon utad. Elvégre egy fotót csak egy reflexió nem sokat mond; Lennie kell egy másik eleme, hogy a történetet is látható.
Marin tapasztalta ezt első kézből fényképezés közben egy esküvő Melbourne-ben, Ausztráliában, és a menyasszony húzta fel a templom az autóban. Látta, hogy az autó ablakát tükröző arcokat a vendégek az esküvő, valamint egy fém kapu.
Így aztán rátért szögben, ahol tudott elkapni a menyasszony tekintete felé a vendégeket, akik viszont megvolt a szemét a sötét szállító autó a menyasszony-to-be.
Marin mondja, hogy elfog a további rétegek az üvegben, úgy néz ki, az ő keresőbe, hogy hol a visszaverődések mutató fekete. "A legfontosabb összetevő az volt, hogy keresse meg a fekete foltok a gondolkodás," Marin tanácsolja. "Ha kapsz egy fekete terület, akkor kap az elmélkedés."
Fényvisszaverő tökéletesség nem feltétlenül kívánatos az ilyen típusú képeket. Tény, hogy egy hullámos vagy másképpen torz gondolkodás felvehet további elvont jelentés és érdeke, hogy a történet, hogy azt mondta. Szélvédők vagy eső befröcskölt pocsolyák szabadban, vagy talán világítótestek a hall recepcióval, egyaránt hozzáadott lehetőséget, hogy a lövés.
Ablak egy pillanat
Üvegablakok tudunk használni, mint egy nagyon hatékony módja annak, hogy tematikusan külön a tantárgyak-általában a menyasszony és a vőlegény a világ többi része, ami hangsúlyozza a intimitás tapasztalnak a privát pillanatot.
Bebb mondja, ő és felesége, Jennifer, gyakran a párokat egy portré ülésén, ahol azt javasolják, hogy a menyasszony és a vőlegény álljon meg az ablak mellé, egy kávézóban, bárban vagy étteremben egy gyors szünetet. A fotós kihagyja, és elkap egy fotó a két látszólag privát környezetben az ablakon keresztül, míg elfog a tükörképe a utcakép.
Ez a portré a megközelítés az utóbbi időben fizetett ki a Bebb során egy esküvő Vancouverben, ahogy volt a menyasszony és a vőlegény egy kávézó a történelmi Gastown negyedben van. Egyedül, elkülönül az utcán csak az üvegablak, a pár feszülten összpontosított egymást, amikor megteremtette egy fotót a kettő.
"Ezek a képek állnak voyeur jellegű," mondja. "Te less be valaki, és nézzük, ahogy megosztani valamit saját közöttük. A pillanat valódi és spontán és az üveg, ami elválaszt minket tőlük hozzájárul, hogy a történet. "
Megosztás a facebookon